לא כל אנשי המקצוע עושים את אותה העבודה באותה האיכות. אין מה לעשות, אלא להיכנס לחיפוש בצורה מודעת, ועם ההבנה שעדיף לבחור חכם כבר מראש, ולא לבזבז זמן, בטח כאשר מדובר בעסק. חברות וותיקות ומקצועיות מציעות ללקוחותיהן שירות מלא ומקיף, מבוסס תוצאות, ומאפשר לכם לישון בשקט בידיעה שהאתר של העסק שלכם מקודם כמו שצריך.
אבל איך בעצם אתם, שלא התמחיתם בקידום אתרים, יכולים לזהות כי חברת האתרים שאתם מראיינים לקראת עבודה משותפת היא החברה הנכונה? ומה הקריטריונים שיכולים לעזור לכם לזהות שאתם מדברים עם אנשי מקצוע אחראים שכדאי ומשתלם להניח בידם את קידום העסק שלכם באינטרנט?
הקריטריונים לבחירת חברת קידום עבור העסק שלכם:
- הרבה לקוחות – אם החברה שאתם בוחנים יודעת להציג רשימת לקוחות גדולה, ככל הנראה שיש לה מה להציע. חברות ממוצעות או גרועות לא יחזיקו מעמד בשוק כה תחרותי, מה שאומר שיהיו להן לקוחות מועטים, וסופן להיסגר. ריבוי לקוחות מראה שהחברה עסוקה, עובדת הרבה, ולכן חברה טובה, שמתוקף מצבה הטוב נאלצת גם להמשיך ולהתפתח וללמוד עוד ועוד על התחום המשתנה, כדי להישאר בחוד החנית.
- לקוחות גדולים – לא רק הכמות, אלא האיכות, שהרי חברות קידום אתרים רציניות תעבודנה עם לקוחות בקנה מידה גדול, חברות גדולות ומותגים שאתם מכירים אפילו אם הן לא בתחום שלכם. שווה לבדוק מי השמות ברשימת הלקוחות של חברת הקידום, ולראות האם יש שם שמות גדולים ומוכרים שגם בחרו לעבוד עם חברה זו.
- מגוון לקוחות – לא רק כמות ולא רק גודל, אלא גם אופי הלקוחות. אם החברה מצטיינת בעבודה עם חברות מתחומים שונים ומגוונים, זה אומר שהם מומחים בתחום הקידום. זה אומר שהם יודעים לייצר ולהוציא לפועל אסטרטגיית קידום לאתר של כל חברה, מכל תחום, כך שכל המדדים מצביעים על כך שסביר להניח שהם יוכלו לבצע את ניתוח השוק ולבנות אסטרטגיה מנצחת גם עבור החברה שלכם, בכל שוק ונישה שהיא תהיה.
- שירות אישי – מכיוון שכל עסק היום צריך אתר, הרי שיש הרבה לקוחות בשוק. ריבוי לקוחות מאפשר לבעלי עסקים להיות "לא נחמדים", כי הרי אם לקוח אחד לא ירצה, לא נורא – "תמיד יש לקוח אחר". חברה רצינית שמבקשת להתברג בצורה מקצועית כמובילה בתחומה לא תיפול בבור הזה, ותציע שירות אישי ברמה גבוהה ללקוחות בכל קנה מידה, ללא אפליה, ומתוך תודעת שירות גבוהה שהיא חלק מהדי.אן.איי של יזמים ובעלי חברות מצליחות באמת.
- חבילה עשירה – וודאו כי כחלק מהשירות הראשוני, עוד לפני ששילמתם שקל אחד, אתם יודעים מה אתם מקבלים. חבילת המוצרים והשירותים שאתם אמורים לקבל מחברת קידום האתרים שלכם צריכה להיות ברורה ומפורטת, ואם משהו שם לא מובן או חסר, בקשו הסבר. חברות כמו https://www.masamedia.co.il/ מציעות לכם את כל הנ"ל, ועוד הרבה מעבר.