סדנת הכשרה לעבודה עם משפחות וילדים במצבי משבר
ספטמבר 8, 2009
סדנא – "העצמת נשים חירשות וכבדות שמיעה"
ספטמבר 9, 2009
הצג הכל

פפסי מנסה לעשות קצת רעש עם פרסומת באורך 60 שניות של שקט.

במהלך שידורי קדם משחק הסופר-בול שיחול ב-3.2.08, יצרנית המשקה השני בתפוצתו בעולם תעלה פרסומת שהגה עובד חרש של פפסי, ובה הוא גם משתתף יחד עם שני עובדים חרשים אחרים.

כל התקשורת בפרסומת "הבית של בוב", המבוססת על בדיחה ידועה בקהילת החרשים, נעשית בשפת הסימנים. כדי להבין את העלילה, יש לעקוב אחר הכתוביות.

הוגה הפרסומת, הוא קליי ברוסרד, מנהל שיווק לרשתות השייך לקבוצת EnAble בפפסי. בקבוצה זו חברים מעל 500 אנשים בעלי מוגבלות, ומטרתה (לדברי החברה) היא "עידוד סביבת עבודה המותאמת לאנשים עם מוגבלות".

(התפרסם לראשונה באתר "נגישות ישראל")