דת וקבלה

רעיונות למתנות לילדים לפסח

כל האביזרים המגניבים לנינטנדו סוויץ שלכם

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

חג הפסח מהווה הזדמנות נפלאה לפרגן לילדים במתנות חדשות בין אם הם ימצאו את האפיקומן או לא. לשדרג את חדר הילדים, להצית את הדמיון או להעניק להם חומר למחשבה בדמות פעילות מהנה – משחקי הרכבה, ספורט או יצירה.
לפניכם לקט של רעיונות למתנות החג האולטימטיביות. כל שצריך זה רק לבחור מה להעניק ואיך:

כשלגו פוגש את עולם הטבע

משחקי לגו נחשבים למתנה שתמיד מתקבלת בברכה אצל כל אחת וכל אחד ולמשחק בלגו תועלות משמעותיות בכל גיל. לגו מסייע בפיתוח קוגניטיבי, בחיזוק הקשב והריכוז, בשכלול המיומנויות המוטוריות – מתאים כמשחק עצמאי או כקבוצתי. עולם הלגו עתיק אפשרויות של ערכות הרכבה פרי סטייל או מודלים השואבים השראה מעולמות תוכן רבים.
מתנה נפלאה היא lego flowers – חגיגה יפה של בנייה המהווה פעילות מגבשת, פעילות מרגיעה, המעודדת דמיון ודרך גם ללמוד על פרחים שונים ולהכיר את יופיים.
פרחי הלגו מגיעים ברמות קושי שונות לבונים צעירים וותיקים, מגוון רחב של סטים מוורדים קלאסיים ועד סחלבים אקזוטיים וצבעונים תוססים, פרחי בר ועוד - לביטוי היצירתיות יחד עם רגיעה מתמשכת. הפרחים שעוצבו שומרים על יופיים ללא הגבלת זמן ומאפשרים לקשט את הבית בדרך ייחודית. הערכות כוללות מגוון רחב של פרחים, עלים וגבעולים כולל אביזרים משלימים כגון אגרטל לגו יפהפה.

שעשועים מדעיים

מה דעתכם לתת לילד לגלות עולם שלם של טכנולוגיה, מדע, לחקור ולהתעמק בין אם במתמטיקה, כימיה או הנדסה. ישנן ערכות לניסוי מדעי מגוונות מהרי געש מתפרצים ועד גידול גבישים, ערבוב נוזלים ויצירת תערובות, מעקב אחר תגובות כימיות ועוד.
קיימות ערכות עם מבחנות מעבדה, פינצטה, מזרקים, כלי מדידה ומשקפי הגנה ועוד. תנו למוח היצירתי של הילדים לעבוד שעות נוספות...

צור זאת בעצמך

זירת היצירה רוחשת הפתעות וריגושים עם חומרי אמנות מגוונים ממלאי עשיר של צבעים דרך בדים ועד ערכות תפירה, גרפיטי, פייטים, ניטים ועוד. תוכלו לבחור בין יצירות להכנת תכשיטים, רקמה, קעקועים, כריות, אבני חן ועוד – שילוב בין פיסול, צביעה, הדבקה, חריזה. הערכות משלבות אפשרויות ליצור דמויות תלת ממדי למשל מחימר או להכין תכשיטים ייחודיים מחרוזי קריסטל צבעוניים, לצייר תמונות אהובות מדיסני ועוד. כדאי לבחור ערכה לפי גיל הילד והיכולות שלו או לפי תחומי עניין שלו.

בניית אסטרטגיה

מחפשים מתנה באוריינטציה לימודית? מוזמנים להעניק לילדים משחקי לוח שיאפשרו להם ללמוד טקטיקה, לתכנן צעדים לפי אסטרטגיה מובנית, לתכנן מהלכים קדימה, לפעול בזמן אמת לפי מה שמתרחש על הלוח וללמוד גם לעבוד בשיתוף פעולה כל זה באווירה ידידותית. בסצנה בולטות פעילויות של משחקי זיכרון, דומינו, נחש מי לזיהוי הדמות של השחקן השני, מונופול ועוד. ניתן ללכת גם על קלפים, עם חידות או אסטרטגיה או פאזלים מורכבים לחובבי הז'אנר.

היכון, הכן לזוז

מתנות ספורטיביות יכולות להתאים מאוד לתקופת האביב כאשר יוצאים החוצה ויכולים ליהנות מפעילות אנרגטית מלהיבה וסוחפת. למשל, כדורים – סל או כדורגל כולל כדורגל אוויר ביתי, גלגיליות, סקייטבורד, שטיח מוזיקלי, לוח שיווי משקל שמדמה גלישה ואם יש חצר אפשר גם פעילויות ספורטיביות כמו שער, טרמפולינה ועוד.

לפנק בהתאמה אישית

יש גם אפשרות למתנות בהתאמה אישית דוגמת בובת פופ על פי הדמות של הילד, קובייה הונגרית עם תמונה, מנורה עם תמונה, איור שבוצע על פי תמונה של הילד שהוא יכול לתלות בחדר שלו, קופת חיסכון עם מילות שיר שהילד אוהב, ספר אינטראקטיבי בו הילד הוא הדמות הראשית, תכשיט עם אבן הלידה שלו ועוד.

תפריט נגישות אתר