בואו לדעת מה הזכויות שלכם!
אוגוסט 10, 2017
נגישות בהצגות
אוגוסט 10, 2017
הצג הכל

שאלה – יש חברות שונות שניתן ליצור עימן קשר רק בטלפון. אני חרשת ולא יכולה לשמוע בטלפון. האם הם מחוייבים להנגיש עבורי את השירות? (עם סמס / מייל?)
תשובה –לפי התקנות יש חובה לתת שירות נגיש לאדם חרש וכבד שמיעה באמצעות מסרון (סמס), פקס, דואר אלקטרוני, דואר או כל אמצעי אחר שהם מציעים (אצל נותן השירות.)
אנו פה בשבילכם!
יש שאלה?בעיה? תפנו אלינו למרכז הנגישות במכון לקידום החרש.