נגישות לקהילה - תהליך פנייה לרשויות - המכון לקידום החרש

אני רוצה לקבל שירות נגיש – איך מתחילים?

 

  1. עליכם לבדוק אם המקום מחוייב לתת לכם שירות נגיש על פי תקנות נגישות השירות (2013). אם אינכם בטוחים, ניתן לפנות אלינו למרכז הנגישות ונסייע לכם בבדיקה (חשוב לפנות אלינו לפחות 10 ימים מראש!):
    ניתן למלא טופס פנייה למכון (בקישור הבא), או ליצור עימנו קשר באמצעות הדואר האלקטרוני, negishut@dpii.org , באמצעות פקס-03-6316891 או באמצעות הודעה כתובה / וואטסאפ / שיחת וידאו: 054-6202870.
  2. אנו נבדוק אם המקום מחוייב לתת לכם שירות נגיש ונדריך אתכם, כיצד לפנות אליהם ולבקש את השירות.
  3. תוכלו לראות למטה את האפשרויות שעומדות בפניכם, במקרה שבו אישרו או לא אישרו לכם הנגשה.

אם ביקשתם הנגשה ולא אישרו לכם אותה

(הקליקו על הסרטון כדי לקבל מידע נוסף)

יש מס' דברים שניתן לעשות בתהליך

  1. אנו נפנה לגורם ונסביר על חובתו לתת שירות נגיש על פי חוק השיוויון ותקנות נגישות השירות.
  2. אנו נכתוב בעבורכם מכתב מטעם מורשת נגישות במכון לקידום החרש על מחויבותם במימון ההנגשה ואתם תשלחו את הפנייה.
  3. במקרה הצורך, נפנה ביחד איתכם לערכאה משפטית כדי להשיג את זכויותיכם

אם ביקשתם הנגשה ואישרו לכם אותה

(הקליקו על הסרטון כדי לקבל מידע נוסף)

אם פניתם לגורם וביקשת מימון הנגשה והם אישרו לכם (לא דרך סל תקשורת) ניתן לתת להם את המייל או הטלפון שלנו  (03-6311595, bnegishut@dpii.org) ואנו נעזור למצוא עבורכם תרגום / תמלול. אנו ממליצים במקביל,  לתת לנו את הפרטים של הגורם כדי שנוכל לפנות ולסייע

יש לכם שאלה? נתקלתם בבעיה?

מוזמנים לפנות אלינו למרכז המיוחד שפתחנו לקידום הנגישות ונסייע לכם, על ידי פנייה לרשויות, לחברות ולארגונים נותני השירות