שימו לב! יש להוריד את אפליקציית "תרגום מרחוק" לפני שמתחברים לשירות!

מרכז שירות לקוחות 2700* של קופת חולים כללית, נגיש לאנשים חרשים וכבדי שמיעה, באמצעות מוקד התרגום מרחוק והתמלול של המכון לקידום החרש

 

אנשים חרשים וכבדי שמיעה

יכולים להתקשר למרכז שירות הלקוחות 2700*

של קופת חולים כללית

באמצעות המערכת לתרגום ותמלול מרחוק של המכון לקידום החרש

השירות ניתן בחינם מהמחשב ומהטלפון החכם

המוקד לתרגום ותמלול מרחוק פותח בסיוע הקרן לפיתוח שירותים לנכים והקרנות של הביטוח הלאומי

 

בחרו את הדרך המועדפת עליכם, כדי להתחבר למרכזת שירות הלקוחות 2700* הנגיש לאנשים חרשים וכבדי שמיעה

התחברות למרכז שירות לקוחות 2700* באמצעות המחשב הביתי

*מומלץ לצפות בסרטון במסך מלא ובאיכות 1080

בסרטון המצורף, מוסבר תהליך ההתחברות הראשון לשירות 2700* באמצעות מחשב

  1. אין צורך להירשם או לשלם עבור השימוש בשירות.
  2. לפני הפנייה לשירות, יש להכין מראש פרטי פנייה, מספר תעודת זהות וכל תוכן רלוונטי אחר לשיחה.
  3. באמצעות הדפדפן, יש להכנס לאתר קופת חולים כללית.
  4. לגלול ל"פנייה לכבדי שמיעה" בתחתית הדף.
  5. לבחור את האופציה: "למעבר לשיחה עם מתורגמן לשפת הסימנים לחצו כאן".
  6. המערכת תתחבר עבורכם באופן אוטומטי לשירות 2700*.

התחברות למרכז שירות לקוחות 2700* באמצעות הטלפון החכם

*מומלץ לצפות בסרטון במסך מלא ובאיכות 1080

בסרטון המצורף, מוסבר תהליך ההתחברות הראשון לשירות 2700* באמצעות הטלפון החכם

  1. ראשית כל, יש להתקין את אפליקציית התרגום מרחוק לטלפון הנייד.
  2. אין צורך להרשם או לשלם עבור השימוש באפליקציה. רק להתקין אותה.
  3. לפני הפנייה לשירות, יש להכין מראש פרטי פנייה, מספר תעודת זהות וכל תוכן רלוונטי אחר לשיחה
  4. באמצעות הדפדפן, יש להכנס לאתר קופת חולים כללית
  5. ללחוץ על התפריט הראשי
  6. לגלול ל"פניות הציבור"
  7. לבחור את האופציה "יצירת קשר לכבדי שמיעה"
  8. לבחור את האופציה: "למעבר לשיחה עם מתורגמן לשפת הסימנים לחצו כאן"
  9. המערכת תתחבר עבורכם באופן אוטומטי לשירות 2700*

שימו לב! יש להוריד את אפליקציית "תרגום מרחוק" לפני שמתחברים לשירות!

נתקלתם בבעיה? צרו עמנו קשר ונשמח לעזור