מיתוג עסקי

האם מדבקות לרכב עוזרות במיתוג העסק?

מדבקות לרכב

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בעידן בו מותגים וחברות שונות יוצאים לשוק חדשות לבקרים, היכולת לייצר בידול הופכת להיות הרבה יותר מאתגרת עבור עסקים קטנים. בעוד שעסקים גדולים עושים שימוש בטכניקות שונות של פרסום וכן משתמשות בפלטפורמות פרסום שונות על מנת לשווק את עצמן ולפתח את הפעילות העסקית, עסקים קטנים ועל אחת כמה וכמה עסקים בתחילת דרכם -  נאלצים להתפשר על הרבה פחות מזה על מנת לייצר בידול.

איך יוצרים בידול בעולם עתיר מותגים?

יצירת בידול היא לא עניין של מה בכך באופן כללי, ולמעשה, עצם נושא המיתוג של בית העסק לא תמיד ברור לבעלי עסקים רבים. מדוע יש צורך במיתוג ומה הוא מיתוג בכלל? האם מיתוג הוא באמת כל כך חיוני לבית העסק בעידן בו יש כל כך הרבה חברות? התשובה היא כן. 

מיתוג הוא למעשה הזהות של בית העסק ומה שמפריד את החברה שלכם או את הארגון שלכם מגופים אחרים המעניקים את אותם השירותים או שירותים דומים. אז איך בעצם מספרים ללקוח שהשירותים שאתם מעניקים שונים משירותים ניתנים על ידי חברות אחרות בתחום? במילה אחת: באמצעות מיתוג. 

מדבקות לרכב – האמצעי הזול והאטרקטיבי ביותר למיתוג

מחקרים מראים כי אימג'ים או יותר נכון, סמלילים ויזואליים נקלטים בחלקים יותר פרימיטיביים של המוח, קרי חלקים שהתפתחו מוקדם יותר. לפיכך, שימוש בסמלילים כאלה על מנת להעביר מסרים יכול להיות יעיל יותר עבור מטרות של מיתוג וחקיקת הסמל הייחודי של החברה בתודעת הצרכן או הלקוח הפוטנציאלי שלכם.

באמצעות מדבקות לרכב המעוצבות ברוח הלוגו של החברה או העסק שלכם – אתם לא רק הופכים את הלקוחות שלכם לסוכנים פסיביים של שיווק העסק, אלא גם מאפשרים ללוגו של החברה לשאת את עצמו ולהמשיך את הפרסום גם כשאתם עסוקים בדברים אחרים הקשורים לפיתוח של בית העסק. 

מסיבות אלו ישנה חשיבות רבה לשמירה על יציבות בפרסום וכן יצירת קו שיווקי אחיד. באמצעות הזמנה של מדבקות לרכב תוכלו להגיע ללקוחות חדשים שלא דמיינתם, שכן המדבקה המוצמדת לרכב מגיעה באופן כמעט עצמאי לעיניים חדשות ובשילוב עם קמפיינים שיווקיים אחרים במדיה או בדיגיטל, בשלטים או בעיתונים מקומיים, תוכלו לרשת את האזור שאתם מבקשים לפרסם בו וליצור לעצמכם בידול ביחס לחברות אחרות המעניקות שירותים דומים.

מדבקות לרכב הן לא רק פתרון אטרקטיבי כאשר מדובר בעסק בתחילת דרכו המעוניין לשווק את עצמו, אלא לא פחות חשוב מכך, תוכלו ליצור בתודעת הלקוחות שלכם את האפשרות לפנות אליכם או לחפש את השירותים שאתם נותנים הודות להתוודעות לשפה העיצובית שלכם ולהיותכם בעלי נוכחות בשטח.

חשוב להקפיד על שפה עיצובית אחידה בעת בחירת מדבקות לרכב וכזו אשר תיישר קו עם הקמפיינים האחרים של הפרסום שאתם מקיימים כמו גם השפה העיצובית של העסק שלכם בכלל. 

תפריט נגישות אתר