אינטרנט ומחשבים

איך מערכת CRM מותאמת אישית משפרת את ביצועי העסק?

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מערכת ניהול קשרי לקוחות – Customer Relationship Management, ובראשי תיבות CRM – היא כלי קריטי עבור כל עסק כמעט. באמצעות המערכת הזו, ובמיוחד כשהיא מותאמת לעסק הספציפי, ניתן לשדרג את הביצועים ולהעלות במידה ניכרת את שיעור הרווחיות. כאן בעמוד תמצאו הסברים מפורטים בנושא כך שתוכלו להחליט אם גם לעסק שלכם כדאי להצטייד במערכת CRM מותאמת אישית.

התייחסות מהירה ומדויקת לכל ליד

עסקים זקוקים ללקוחות, ולכן באופן טבעי משקיעים משאבים רבים בפרסום ושיווק. בדרך כלל לעסקים יש נוכחות במקומות רבים במרחב הדיגיטלי, וגם הפניות לעסק יכולות להגיע דרך ערוצים שונים. איך מונעים מצב שבו ליד, שיכול להיות מקור להכנסות כספיות גבוהות, יורד לטמיון מפני שהוא מתפספס עקב העומס? באמצעות מערכת CRM מותאמת אישית.

בנוסף, מערכות CRM איכותיות מסייעות בקיצור פרק הזמן שעובר בין כל פנייה לבין מענה עליה. בעידן שבו רוב האנשים מצפים לתשובה מהירה, ולכן במקרים רבים לידים חמים מתקררים תוך זמן קצר, זוהי עוד איכות חשובה של ה-CRM בדרך למקסום התשואה של מאמצי הפרסום והשיווק.

מקסימום שביעות רצון אצל כל לקוח ולקוחה

גם לאחר שנוצר הקשר הראשוני עם לקוח פוטנציאלי, מערכת CRM מותאמת אישית ממשיכה לסייע לאנשי העסק להתנהל במקסימום יעילות. בזכות האפשרות לקבל תמונת מצב מלאה על אופן הטיפול בכל פנייה של כל לקוח בכל נקודת זמן, אפשר לייעל באופן דרמטי את שירות הלקוחות, וכך להגיע למקסימום שביעות רצון שלהם.

שביעות הרצון מתורגמת גם לנכונות לרכוש מוצרים ושירותים, וגם לחיזוק המותג: כשאדם מרגיש שקיבל שירות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, יש סבירות גבוהה שהוא ימליץ על העסק למכריו.

עוד יתרון משמעותי של מערכות CRM מותאמות לעסק הוא האפשרות להגדיל את היקף המכירות לכל לקוח ולקוחה, גם כן על בסיס מידע מקיף ופילוחים מדויקים שמוצגים לעובדי מחלקת המכירות בנוחות רבה.

אסטרטגיית שיווק מדויקת

הדאטה שמצטבר בעסק יכול להפוך למשאב חיוני ובעל ערך רב. על בסיס כל המידע לגבי לקוחות שהגיעו מערוצי שיווק שונים, אפשר להשביח את אסטרטגיית השיווק, כך שכל שקל שמושקע בפרסום יניב מקסימום תמורה.

המפתח לכך הוא יכולת להגיע לכל נתון רלוונטי במהירות ובקלות, כדי שלא ילך לאיבוד בתוך אוקיינוס ה-Data. גם את היכולת הזו מעניקות מערכות CRM מותאמות אישית, וזוהי כמובן עוד סיבה טובה להצטייד במערכת כזו.

איך להבטיח מערכת CRM מותאמת אישית באמת?

כדי שההתאמה של מערכת ה-CRM תהיה מלאה, והתועלת ממנה תהיה מקסימלית, חשוב להפקיד את המלאכה הזו בידיים מקצועיות. חברה שצברה ניסיון בהטמעת מערכות מחשוב שונות, ובפרט CRM, תדע קודם כל למפות את צרכי העסק, לאחר מכן להתאים את המודולים, הדשבורדים, האוטומציות ועוד מרכיבים של המערכת, וגם להדריך את העובדים בשימוש בכלי המשוכלל.

תפריט נגישות אתר