מוקד תיווך לאנשים חרשים וכבדי שמיעה

מוקד התיווך

תקנון והרשמה

הוראות התקנה והפעלה למערכת התרגום מרחוק

הורדת התוכנה

 

 

מה זה מוקד תיווך בתקשורת?

המכון לקידום החרש מפעיל החל מה-1.10.16 את מוקד תיווך בתקשורת
המוקד מופעל במסגרת סל שירותי תמיכה בתקשורת לאנשים חרשים וכבדי שמיעה מטעם משרד הרווחה.
מטרת המוקד- לאפשר תיווך בין אנשים חרשים לאנשים שומעים באמצעות תרגום לשפת סימנים ו/או שיחה כתובה בסידורים, תיאומים וברורים שונים.

מי יכול לפנות לקבלת שירות?

זכאי שירות של משרד הרווחה.
מוזמנים לפנות אלינו ואנו נבדוק את זכאותכם מול משרד הרווחה.

איזה סוג של שיחות ניתן לבצע דרך המוקד?

  1. הזמנת / ביטול תור מול נותני שירות (רופא, מוסך, מספרה וכד')
  2. הזמנת שירות מנותני שירותים (אינסטלטור, חשמלאי, טכנאי וכד')
  3. קביעת פגישה עסקית
  4. בירורים והעברת מסרים בנושאים שונים (לוחות זמנים של תחבורה ציבורית, בירור מול נותני שירותים וכד')
  5. סיוע ברכישת מוצרים (תשלום דרך אשראי בטלפון, הזמנת משלוחים וכד')

*המוקד אינו מטפל בפניות המכילות מסרים העלולים להיות פוגעניים ו/או להוות עבירה פלילית ו/או אזרחית, דברי נאצה וגנאי, הודעות העשויות לפגוע בצנעת הפרט ומסרים אירוטיים.

זה עולה כסף?

השירות ניתן חינם למעט דמי רישום בסך 100 שקלים לשנה.

איך נרשמים לשירות?

  • נרשמים בטופס המצורף לשירות (טופס להורדה) או פונים בדרכים המפורטות בסעיף הבא
  • אנו מבררים את זכאותכם מול משרד הרווחה ומודיעים לכם
  • משלמים דמי מנוי שנתיים של 100 ₪
  • מקבלים נהלי שימוש בשירות
  • מקבלים שם משתמש וסיסמה למערכת התרגום מרחוק של המכון לקידום החרש
  • מורידים את הפלטפורמה לפי ההנחיות
  • נהנים מהשירות

ימים ושעות פעילות המוקד

ימים ראשון- חמישי: 9:00-17:00
יום שישי: 8:00-12:00

דרכי פנייה למוקד

1שיחת וידיאו/ צ'ט דרך אפליקציית תרגום מרחוק.
2. מייל- moked@dpii.org
3. פקס- 03-7305757
4. אס.אמ.מס/ ווטסאפ- 054-2632457

מרוצים מהשירות?
ספרו עליו לחברים שלכם....

בהצלחה! צוות המוקד לתיווך לשירותך