תרגום ותמלול מרחוק



משתמשים כתבו

פרסומים בתקשורת

פרסים


חדש! מהפיכת הנגישות כבר כאן!

איך מסתדר אדם חרש / כבד שמיעה כשהוא רוצה לעשות בירור טלפוני, כשהוא הולך לקבל חוות דעת מרופא, כשהוא מוזמן לפגישה או כשהוא מגיע ליום הורים בבית הספר?
כדי לקיים את כל הדברים הבסיסיים האלו אדם
חרש / כבד שמיעה חייב להיעזר במתורגמן לשפת הסימנים או במתמלל.

מה היא מערכת לתרגום ותמלול מרחוק?

מערכת לתרגום מרחוק בוידאו לשפת הסימנים ותמלול פותחה במיוחד עבור אנשים חרשים וכבדי שמיעה. המערכת מבצעת בו זמנית שיחת וידאו בין אדם חרש/כבד שמיעה למתורגמן ושיחת טלפון בין המתורגמן לאדם השומע.
כך, בקלות וביעילות מתקיימת שיחה מונגשת בין אדם שומע לאדם חרש/כבד שמיעה.
המערכת זכתה במקום הראשון בקטגוריית פרוייקטים יחודיים בתחרות IT Awards 2016

איך זה עובד?

מחייגים למספר איתו רוצים לשוחח דרך המערכת לאחר שהותקנה בטלפון בטבלט או במחשב. מתורגמן של המכון לקידום החרש יענה לשיחה והיא תתבצע על ידי תרגום בוידאו לשפת הסימנים או תמלול, במקביל לשיחת הטלפון הקולית.

על איזה מכשירים המערכת עובדת?

טלפון חכם (Smart Phone), טבלט עם מצלמה, מחשב עם מצלמה.

מה נדרש כדי להשתמש במערכת?

שם משתמש וסיסמה.

מי מממן את השירות?

תקנות נגישות השירות מחייבות לתרגם לשפת הסימנים או לתמלל מידע מורכב עבור אנשים חרשים וכבדי שמיעה (תקנה 29). החברה או הארגון שנותנים את השירות מחויבים לדאוג ולממן את הנגשתו.

למי מיועד השירות?

משרדי ממשלה, רשויות מקומיות וכל ארגון וחברה אשר מעוניינים לשפר את השירות שלהם לאנשים חרשים וכבדי שמיעה ולעמוד בתקנות נגישות השירות.

למה זה כדאי לך?

  • שיפור השירות
  • עמידה בתקנות
  • חיסכון בעלויות
  • חיסכון במשאבי זמן וכח אדם

 

רוצה לשמוע עוד? להירשם לשירות?

info@dpii.org
03-6311595

* מימון המערכת התבצע בעזרת המוסד לביטוח לאומי